Laden…
0494 89 97 19
Donkerstraat 2, Neerijse

Zwangerschapsyoga – Najaar ’19

Inschrijven: cin@yogapunt.be 
Op de kalender kan je kijken of er nog vrije plaatsen zijn

Wanneer 
Alle data kalender
Reeks 1: 1, 10, 17, 24 sept., 8, 15 okt. 2019
Reeks 2: 22, 29 okt., 5, 12, 19, 26 nov. 2019
Steeds op dinsdag van 20u tot 21u15

Begeleiding 
Cin Sommerijns

Prijs
€75/6 lessen

Waar
Schoenvrije Bovenzaal eQiLibre

 

Proficiat, je bent zwanger!

Een zwangerschap is een van de meest intense en mooiste periodes uit je bestaan.  Je baby’tje voelen groeien in je buik is een bijzondere en unieke ervaring.

Negen maanden heb je de tijd om je voor te bereiden op het moederschap, want er wordt niet alleen een kindje geboren, maar ook een mama.

Zwangerschapsyoga is bedoeld voor jou en je kindje. Het beleven en doorlopen van je zwangerschap is dan niet enkel een lichamelijk proces, maar biedt zo ook ruimte om naar binnen te keren. Je maakt op een natuurlijke manier contact met je innerlijke wijsheid, je intuïtie, gevoelens van overgave en vertrouwen. Je leert voelen wat jij en je kindje nodig hebben...

De lessen bestaan net als alle andere yogalessen uit asana’s, adem-en ontspanningsoefeningen, gericht op de zwangerschap en de bevalling.  We besteden veel aandacht aan het vertrouwd worden met de lage buikadem. Door bewust contact te maken met de lage adem ga je de zwangerschap bewust beleven.

Oefeningen en ademtechnieken zijn gericht op 3 thema’s:

Kracht, concentratie en ontspanning.

Een reeks bestaat uit 6 lessen, met telkens bovenstaande thema’s centraal.   Om  je lichaam vertrouwd te maken met de oefeningen en ademtechnieken,  word je aangeraden om minstens 12 aaneengesloten lessen te volgen.  

Voor wie

Je hoeft geen ervaren yogi te zijn om deel te nemen. Enige voorwaarde is dat er iets moois groeit in je buik.

Je kan de lessen volgen vanaf de 13de zwangerschapsweek, tot op het einde van je zwangerschap. Ik raad je aan om zo vroeg mogelijk tijdens de zwangerschap te starten, om zo het meest profijt uit de lessen te halen.